29 tammikuuta 2012

Todellinen avautuminen.

 

I miss you, i miss you more than anyone

Because i could never forget you
I can't see you, and it hurts me so much
But i don't want you to ever let go of my hand
~~
I fell in love the moment we first met, and without thinking i hugged you

While laughing at me, you called me silly and lightly kissed me...
Anyone would recognize certain love
In the midst of meetings and partings
~~
I miss you, i miss you more than anyone

We first met under the starry sky
I want to tell you, even if my feelings aren't returned
My heart is still searching for you

~~
I knew, as if it were natural

We'd part ways someday
~~

I don't want you to ever let go of my hand

My hand was always warm in yours

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Valivalivalivalivalivali... ;______; 
Muttakun sydäntä särkee ja tää täydellinen mies on keksiny joka tilanteeseen sopivan biisin jonka linkittää teille!
 Vaikka ehkä onkin jokunen helpottava tekijä, niin mutta silti!

Ette voi tietää.... Paitsi sinä... Juuri sinä... 
Toivoisin että tunnistaisit itsesi jos luet tätä... Koska mun tunteet ei oo muuttunu mihinkään.  
Joko siitä on melkein 2 vuotta, kun kerroin sulle? Onko muka?
Jos luet tätä, niin toivon että luet loppuun saakka. 
Ethän ala taas inhota mua kun tuon asian taas esille?  
Muttakun mulla on sua ikävä vaikka istuisit tuossa vieressä.... 
Se kaikki mitä meille on tapahtunut... En vieläkään edes ymmärrä kaikkea.

 Tahtoisin puhua sulle. 
Mutta pelkään. 
Pelkään että me ajaudutaan taas erilleen.
Ja sitä kaikista vähiten haluan, nyt kun taas ollaan ystäviä. 

Tahtoisin tietää mitä ajattelet musta.
Mitä ajattelit  noina mykkakoulun hetkinä?
Mitä ajattelit silloin kun kerroin sulle, toissakesänä?
Mitä ajattelit ennen sitä, kun olit mun paras ystävä? 

 Jos vaan voisin.... Jos vaan pystyisin....
(ja tässä vaiheessa kone ehkä kärsii kosteusvaurioita kyynelistä....) 

Nyt yhtäkkiä ajatus katkesi, kaikki hävisi mielestä.
No, ehkä hyvä niin.

Jos mä lopettaisin tän vonkumisen tähän ja painun keittämään teetä, jos se vähän rauhoittaisi....


</3: wildrose
xxx





PS: Tää on asia josta tietää vain *sinä* ja ystäväni L, sekä lygolle olen maininnut.
L:n kommentti asiaan oli: ''Tiesin! Sen aavistaa ja oon seurannu teidän käytöstä toistenne seurassa...'' 
Wtf?

PPS: Itseiasiassa, nyt tässä tilanteessa voisin kuuluttaa tän jutun sensuroimattomana koko maailmalle, mä en enää välitä! Ainoastaan siksi en sitä tee, kun jos *sinä* et tahdo tulla nimetyksi...
Ja te ketkä jo arvaatte, niin en välitä! Syökää päänne jos ette pysty hyväksyyn sitä tosiasiaa! Oottehan sitten reiluja ja tuutte sanoon mulle suoraan...................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti