16 tammikuuta 2012

Höpö höpö...

Ihanaa ihanaa ihanaa IHANAAAAAAA, kahden päivän päästä tähän aikaan mulla on jo uutta mustetta iholla! ^_______^ Ajatella, ylihuomenna se koittaa mitä oon odottanut! Proud to be a Dear, gotta make it last forever!
Ja ylihuomisen huomenna saan mun snake bitesit takasin! ♥ 
Voi jee. ^^

Ja vielä kun eilenkin oli hyvä päivä. Hengailtiin ystäväni Paulan kanssa ympäri Imatraa ja käytiin Hesburgerissa syömässä (hyvässä seurassa unohdin ahdistuken ja söin ranskalaiseni ihan keposesti ^^) ja sitten tultiin mun luo kaffelle ja Paulan pakottamana katsottiin Kamen Rider -leffa, ja siinä sitten muutakin jäädettiin ja kivaa oli, piiiiiiiitkästä aikaa. Tätä lisää! ^^
Paula ja Gackton posket, päivän paras läppä! XD

Purrrrrrrrrrrrrrrrrr ^_________^

Oon ihan hyperaktiivisella päällä! ....Oonkohan mä syöny ihan oikeat lääkkeet...? XD 
Vai oonko mä juonu tänään liikaa kahvia?

Mutta... Jospa painuisin tästä keittämään vähän lisää kahvia.... 8D 
Kiitos ja anteeksi taas rakkaat!

♥: wildrose
xxx


PS: On joku muukin kuin Ricky Martin tehny musta kappaleen ;D ♥ 
Gotta love that uniform, gotta love those boots! *_______* 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Gotta love that whole man! ^_^

PPS: Mm. kuolen söpöyskohtaukseen! ;______;

....ok no NYT mä lopetan! XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti