20 syyskuuta 2011

Just Another Boring Day

Tää kävi tänään äidin kanssa kaupoilla, joka osoittautui hyvin vaaralliseksi reissuksi!
Prismasta löytyi alekorista ihanaa kimaltavaa punaista Rose Mohairia, jota ostin kolme kerää. Lisäksi löytyi Novitan ihanaa 100% alpakka-villalankaa, jota ostin kaksi kerä.
Mohaisita mulla ei ole ideaakaan mitä teen, kunhan nyt on 150g lankaa lisää varastoon. ^^''
Alpakkalangan ostin ihan siihen tarkoitukseen, että teen siitä pian syntyvälle veljen vauvalle töppöset ja tumput. Pitäisi etsiä vielä jokin kiva ohje niille, niin pääsisi tekemään!






Lisäksi kuvailin hieman kattimatteja tänään. Ja taas kerran sain huomata miten tuosta meidän vanhasta kissamuorista on vaikea saada kuvia, hän ei taida pitää kuvattavana olemisesta, aina kääntää perseen kameralle! Hienoa.. Teemu taasen on ylisöpö kuvattava, siitä tulisi hyvä huippumalli, osaa poseerata kun paraskin malli!
Teemu
Emma
On ne söpöjä. ^^ Tälläkin hetkellä Teemu makaa tuossa koneen vieressä kaikkien mun papereiden päällä ja vahtii mitä mä teen. Todennäköisesti kyttää että pääsisikö varastamaan pumpulipuikon, jota aina piirtämisessä käytän...


Tänään myös tapasin viimeistä kertaa mun nykyisen psykologin. Haikeeta sinällään, mut eiköhän tästä yli päästä.. Saas sitten nähdä millanen se uusi on.


Uudellä asunnolla kaikki alkaisi pikkuhiljaa olla paikoillaan. Kohta mä pääsen muuttamaan, ehkä jo tällä viikolla! Kunhan saan kaikki laatikot purettua ja tavarat järjestykseen, niin lupaan tehdä kattavan kuvapostauksen mun uudesta kodista. (;


Nyt minä kuitenkin painun neulomaan! ^___^
Joten, näkemisiin!


♥: wildrose
xxx


PS: Musiikkiorgasmi *__* ♥

Gackt - Ever

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti