19 syyskuuta 2011

Se katala vanha tunne...

Se tunne, kun ajattelet vain yhtä.
Se tunne, kun vatsassa lentää perhosia.
Se tunne, kun huomaan olevasi rakastunut.
Se tunne, kun tajuat jutun mahdottomuuden.
Se tunne, kun on vain epätoivo ja ikävä.
Se tunne, kun vihaat itseäsi rakastumisen tähden.
  

I think of you every night and day
You took my heart then you took my pride away

I hate myself for loving you

Can't break free from the the things that you do
I wanna walk but I run back to you that's why
I hate myself for loving you 

 
 Joan Jett - I Hate Myself For Loving You 


______________________________________________________________


Tänään sitten tämmönen päivä. 
Näin viime yönä paljon unia, jotka ehkäpä vaikutti tähän fiilikseen. 
Fuuuuuuuuu---- 

 Tänään tapasin mun uuden kallonkutistajan ja lääkärin. Ihan mukavalta vaikuttiit molemmat, hyvissä mielin voin siis odotella tätä hoitopiirin vaihdosta. 
Vaikkakaan en voi kieltää etteikö ikävä tulisi vanhaa hoitohenkilökuntaa, mut kyllä mä oon (ainakin leikisti) valmis tähän muutokseen. 
Leikitään ainakin niin. 
Kaikki menee hyvin, joohan?
Voisipa joku sen mulle luvata. 

Tänään vielä luvassa koti-iltaa ja Suomen Huippista. Hienoa.

 ......Ensimmäinen kuka alkaa lukea mun blogia saa keksin! Tai kaksi! Tai koko purkillisen!
Huomaatteko oon epätoivonen kun mulla ei ole vielä yhtään lukijaa. DD:
 Lukekaa hyvät kyylärit lukeka, näen että ootte kyylänneet tätä jo yli 40 kertaa,
eikä kukaan silti lue! 

No, näkemisiin sitten!

♥: wildrose 
xxx

1 kommentti:

  1. Luulin jo liittyneeni kun heti luonnin jälkeen tätä stalkkaamassa kävin, ofc, mut empä ollutkaan... mutta nyt olen! hih 8))
    ei mulla muuta..ihanan pirteä ulkoasu sulla:)

    VastaaPoista