18 joulukuuta 2011

Electric!

Tänään sitten tehtiin päätös että asun nyt porukoiden luona jouluun asti. Näin se on helpoin, kuitenkin kun tarvitsen kyydin hoitoihin, ja hoitojen jälkeen en saa vuorokauteen olla yksin.
Niin ja, niille vajukeille vielä ketkä eivät tienneet, mää käyn sähköhoidossa kolmesti viikossa. Nyt on kahdeksan hoitoa takana ja neljä vielä edessä. Hoidon siis tulisi auttaa masennukseen ja ahdistukseen, ja voin kertoa että tähänmennessä vaikutus on ollut enemmänkin kuin positiivinen! Koen hyötyneeni hoidosta suuresti. :) Olen paljon pirteämpi (mikäli muihin ihmisiin on uskominen), ja ahdistus on tiessään!
Ainoana miinuspuolena voin kertoa lähimuistin menetyksen. :S Mä unohtelen asoita, enkä muista kaikkia tärkeitäkään juttuja ja sitä rataa. Siitä saa helposti riitaa aikaseksi kun mää en muista kaikkea...
Mutta pääasiassa sähköhoidosta on ollut vaan hyvää. :)

Mutta oli minulla muutakin asiaa. Kun vain muistaisi mitä. XDDD 

Käytiin tänään äidin kanssa vähän shoppailemassa. Ostin jokusen uuden alusvaatekerran, sekä uudet hienot muoti-rillit ilman voimakkuuksia! Sitten äiti osti mulle kivan joulu-kaktuksen (muut sisaruksista sai myösjonkin sortin joulukukat ^^ Että terkkuja vaan!).
Oon nyt tylsä, eikä miulla oo kuvamatskua tältä shoppailukerralta. :<

Vielä pitäisi kummipojille keksiä jotain joululahjaa... Ja minä kun oon niin avuttoman huono näissä lahja-asioissa, ettei mitään rajaa! :S Hmmmpphh... Vielä alle viikko aikaa!

JA AINIIN! Nyt vielä hieman Last.fm asiaa! En löytänyt kyseisenlaista ryhmää, jostain syystä kukaan vajukki ei ole sellaista vielä perustanut, joten minäpä otin ja perustin GACKT'S DEARS IN FINLAND-ryhmän! Kaikki ketkä tunnustavat olevansa Last.fm:ssä, suomalaisia, ja Gackton Dear-kuntaan kuuluvia (=faneja, näin rahvaalla kielellä sanottuna, jos joku ei ymmärtänyt.....), niin teretulemasta liittymään pieneen mutta tiiviiseen joukkoomme! ^_____________________^
Olen valtavan ylpeä saadessani kyseisen ryhmän ''johtajan'' paikan. ^_____^

Jajajajaja.... Oon suunnattoman tohkeissani jostain, en vaan oikein tiedä mistä. ^^'''' On vaan positiivinen olo, ja tekee mieli levittää sitä kaikkialle, joten, kaikille lukijoille hatullinen rakkautta ja iloa tähän pimeään joulun odotukseen! ♥

Ja lopuksi vielä tunnelmaan sopivaa musiikkia! Kuunnelkaa!

Luv ♥

♥: wildrose
xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti